7 Elemente de incredere - Vanzari mai mari
Detii un magazin online ? Cu siguranta te-ai intrebat tot timpul ce anume sa postezi, ce cauta clientii tai pentru a considera produsele / serviciile "de incredere" - deci implicit tu in calitate de posesor sa faci vanzari mai mari !
Iti prezint mai jos cateva elemente care ofera incredere mai mare serviciilor / produselor oferite spre vanzare.
1. Livrarea - Modul de livrare, firma de livrari, tarife, timp, etc
2. Modalitati de plata - Ramburs, Card, etc
3. Returnare - Cum si in ce conditii se executa
4. Service - In cazul echipamentelor electro, se ofera, cum si in ce conditii
5. Garantia - Perioada, forma de livrare, etc
6. Oferta - promotii, reduceri, produs exclusiv, etc
7. Siguranta - Adera la un program de siguranta a cumparaturilor, un certificat SSL, etc
1. Livrarea - Modul de livrare, firma de livrari, tarife, timp, etc Incearca sa oferi livrare gratuita pentru orice produs ori in cel mai nefericit caz impune o limita - 50 de lei, 150 de lei. Poti deasemenea sa incerci livrarea in localitatile mari prin Curierat iar in alte localitati ( sate mici, comune, etc) prin Posta Romana. Asta intrucat costurile tale de livrare sa fie cat mai mici. NU PRACTICA PRETURILE STANDARD DE LA CURIERAT ! Negocieaza un contract de tip "cont colector" si negocieaza la sange! Obtii preturi foarte atractive - 9-12 lei / pachet !!!
2. Modalitati de plata - Ramburs, Card, etc Alege flexibilitatea. Nu toata lumea are incredere in platile online, dar asta nu inseamna ca trebuie sa nu practici. Alege un provider serios, precum http://www.payu.ro/ si ofera posibilitatea si platilor ramburs ( prin Posta ori prin Curier )
3. Returnare - Cum si in ce conditii se executa returnarea unui produs defect
Nu este intotdeauna in avantajul tau, insa in momentul in care faci un lucru, vorba romanului, "fa-l ca lumea!". O garantie de returnare in 7, 15, 30, 90 de zile a unui produs / serviciu care are un defect iti poate aduce un plus de imagine. Ofera garantie de service in 30 de zile, ofera inlocuirea gratuita a produsului, etc, aici este loc pentru imaginatie. NU FACE MUNCA PATRIOTICA dar investete in imaginea companiei tale.
4. Service - In cazul echipamentelor electro, se ofera, cum si in ce conditii
Ofera service profesionist intr-o perioada scurta de timp. Cu siguranta va fi apreciat. Nu oferii service doar in textele din site. Ofera pe bune un departament de relatii cu clientii care sa ofera termene realiste, solutii optime dar mai ales multumire clientului tau. Orice client va aprecia si chiar va recomanda un service de calitate. Nu uita asta !
5. Garantia - Perioada, forma de livrare, etc Ofera garantie pentru produsele vandute / serviciile promovate. Ofera posibilitatea de prelungire a garantiei contra unei sume de bani. Oamenii se simt in siguranta cand stiu ca produsul este "in garantie". Nu uita acest lucru niciodata !
6. Oferta - promotii, reduceri, produs exclusiv, etc Oamenii sunt atrasi de "promotii", "reduceri", "oferte speciale". Creeaza pentru siteul tau promotii speciale prin care sa oferi reduceri substantiale. Cu siguranta o sa fie apreciate si o sa ridice volumul total de vanzari. Mare atentie, inainte de a incepe o campanie asigurate ca ai in stoc suficienta marfa. Ultimul lucru pe care il vrei este sa ai un volum mare de vanzari si sa nu poti onora comenzile ( vezi cazul EMAG cu imprimanta Canon la 99 de lei ! )
Clientii care fac cumparaturi on-line aprecieaza siguranta. Adera la un program de siguranta a cumparaturilor, sunt cateva zeci, multe internationale, cateva romanesti, din care amintesc - http://www.trusted.ro/ Cumpara si ofera siguranta printr-un certificat de tip SSL. Ultimul lucru pe care il doresti este ca un client sa ramana cu contul gol dupa ce a facut cumparaturi pe siteul tau.
Aceastea sunt cateva sfaturi de baza pentru cresterea vanzarilor, pentru multumirea clientilor si propagarea in mediul online a unei imagini de companie serioasa. Pas cu pas inveti totul despre cum sa faci afaceri de succes in mediul online.
0 comments:
Post a Comment
1. Incercam sa fim decenti in limbaj
2. Nu te cheama nici termopane, nici masini, nici retete culinare, te simti ?