Practici bune pentru etichetele title ale paginilor
Etichetele title ale paginilor - Titlu pagina si relevanta
Multi posesori de pagini web inca nu acorda importanta suficienta tag-ului TITLE ! Este unul dintre putinele tag-uri care prezinta o relevanta destul de mare in algoritmul Google.
Spre exemplu, se efectueaza cautarea "brichete personalizate" pe Google.ro
iar prima pozitie "organica" ( datorita factorilor SEO ) este ocupata de www.cupe-medalii.ro
De ce ocupa acest site prima pozitie?
Iata motivele pentru care aceasta pagina detine prima pozitie:
1. Contine in tag-ul title cuvintele brichete personalizate
2. Contine in tag-ul description brichete personalizate
3. Contine in tag-ul keywords brichete personalizate
4. Foloseste cu succes in textul paginii brichete personalizate
5. Are un numar mare de link-uri care trimit catre site conform analizei de mai jos, executata pe domain-pop.com
Descrieţi exact conţinutul paginii - Alegeţi un titlu care comunică în mod eficient subiectul
Backlinks:
1,000+
Domain Age:
Domains:
65 / 1K
Archive.org: Not Archived
.EDU:
0
DMOZ Directory: Not Listed
.GOV:
0
Google Page
Rank: 4
.COM:
16
.NET:
0
.ORG:
2
non-TLD's:
47
Descrieţi exact conţinutul paginii - Alegeţi un titlu care comunică în mod eficient subiectul
conţinutului paginii.
Evitaţi:
• alegerea unui titlu care nu are legătură cu conţinutul paginii
• utilizarea titlurilor prestabilite sau ambigue, cum ar fi „Fără titlu” sau „Pagină
nouă 1”
• Creaţi etichete title unice pentru fiecare pagină - Ideal ar fi ca fiecare pagină să conţină o
etichetă title unică, fapt care ajută motorul de căutare Google să ştie modul în care pagina
diferă de celelalte pagini de pe site.
Evitaţi:
• utilizarea unei singure etichete title în toate paginile site-ului sau într-un grup
mare de pagini
• Utilizaţi titluri scurte, dar descriptive - Titlurile pot fi scurte şi informative în acelaşi timp.
Dacă titlul este prea lung, Google va afişa în rezultatul căutării numai o parte a acestuia.
Evitaţi:
• utilizarea unor titluri extrem de lungi, care nu sunt utile pentru utilizatori
• încărcarea etichetelor title cu cuvinte cheie inutile
0 comments:
Post a Comment
1. Incercam sa fim decenti in limbaj
2. Nu te cheama nici termopane, nici masini, nici retete culinare, te simti ?