Optimizarea paginilor web
In acest articol voi discuta despre acele elemente si
acei factori ce determina relevanta in Google.
Factori de cuvinte cheie folositi in algoritm
Urmatorii factori joaca un rol important in partea algoritmului Google care determina relevanta. Google urmareste urmatorii factori si atribuie un scor de relevanta pentru fiecare pagina a site-ului. Factorii sunt ordonati in ordinea importantei , dar ca orice element din algoritm , se pot schimba.
Factori de cuvinte cheie folositi in algoritm
Urmatorii factori joaca un rol important in partea algoritmului Google care determina relevanta. Google urmareste urmatorii factori si atribuie un scor de relevanta pentru fiecare pagina a site-ului. Factorii sunt ordonati in ordinea importantei , dar ca orice element din algoritm , se pot schimba.
ü Aproprierea cuvintelor cheie. Google se uita la cuvinte individuale ce alcatuiesc fraze
. Proximitatea cuvintelor cheie este o masurare a ordinii cuvintelor si apropierea
lor . Cu cat sunt mai aproape cuvintele cheie intr-o fraza , si in ordinea cea
buna , cu atat mai bine . E clar ca daca potrivirea este exacta scorul este
maxim .
ü Pozitionarea cuvintelor cheie. Acest element masoara unde sunt pozitionate pe pagina
cuvintele cheie . Google cauta cuvinte cheie in titlu , in textul ALT din
imagini , in headinguri , in numele fisierelor , in domenii etc.
ü Proeminenta cuvintelor cheie. Acest lucru este o masurare de cat de devreme sunt gasite
sau cat de sus sunt cuvintele cheie intr-o pagina . Daca cuvintele cheie se
gasesc in primul heading sau in primul paragraf atunci scorul este maxim .
ü Densitatea cuvintelor cheie. Densitatea cuvintelor cheie este numarul cuvintelor cheie
dintr-o pagina impartit la numarul total de cuvinte din acea pagina . Nu exista
o valuare ideala pentru acest lucru - intre 6% si 20% este Ok . Dar nu-ti umple
paginile cu cuvintele cheie fara a fi nevoie . Nu doar ca vizitatorilor li se
va parea ca site-ul este facut de un amator , dar Google te poate penalize.
ü Formatul cuvintelor cheie. Indica daca cuvintele cheie sunt scrise cu bold sau
italic in pagina . Cel mai bun loc pentru a face acest lucru este primul
paragraf. Acesta nu este un factor important , dar fiecare mica optimizare
ajuta.
0 comments:
Post a Comment
1. Incercam sa fim decenti in limbaj
2. Nu te cheama nici termopane, nici masini, nici retete culinare, te simti ?