Optimizare titlu pagina - meta tag-ul - title
Sa vedem care sunt cele mai intalnire greseli in optimizarea unui titlu de pagina web, ori mai bine spus, meta tag-ul <title>.
Una dintre cele mai mari greseli este lipsa totala a acestui meta tag! O simpla cautare pe Google cu "untitled document" va ofera aproximativ 45.000.000 de rezultate ! ( Este de rau, foarte rau pentru posesorii acelor pagini). Lipsa acestui meta tag face ca pagina dvs sa nu fie gasita la cautari relevante pentru domeniul dvs de activitate.
Un meta tag title prea lung ori mult prea scurt ! Indiferent de care dintre cazuri discutam oricare sunt negative. Un titlu de pagina mult prea lung nu o sa va ajute, eventual chiar ma aduce o mica penalizare deoarece depasiti numarul de caractere recomandat. Un title prea scurt - 1-2 cuvinte cheie nu va ajuta intrucat nu aveti posibilitatea sa atacati mai multe cuvinte cheie. Cazul ideal este un titlu de pagina web format din 2-3 cuvinte cheie inserate intr-o expresie, cu aproximatie 6-9 cuvinte, sub 100 de caractere (recomandat in jur de 60-70). Un titlu sugestiv este atractiv si pentru vizitator, ganditi-va in primul rand la utilizator, daca dvs considerati ca acel titlu va determina sa faceti click atunci este solutia potrivita.
Titluri duplicat pe paginile site-ului - Este o mare greseala sa repeti acelasi titlu, identic, pe 2-4-8 pagini web din site. Fiecare pagina ar trebui sa detina o alta densitate de cuvinte si o alta relevanta, iar cand alegeti titlu ganditi-va la acest lucru. Este foarte important sa oferiti unicitate paginilor web pe care siteul dvs le contine. In imaginile alaturate aveti un exemplu luat aleatoriu, fiind vorba despre site-ul www.alogsm.ro: indiferent de ce pagina se dechide, toate paginile contin exact acelasi titlu, un lucru negativ din punct de vedere al optimizarii SEO.
Canibalizarea cuvintelor cheie in titlu - Repetarea cuvintelor cheie in titlu nu va asigura rezultate bune, este de preferat ca anumite cuvinte cheie sa fie repetate, insa numai in anumite conditii, repetarea cuvintelor cheie poate fi considerata de tip SPAM si atunci site-ul dvs poate "beneficia" de o penalizare. Mare atentie!
Evitati sa repetati denumirea societatii ori a produsului in titlu:
In ultimul rand, NU UITATI : Compuneti titlul pentru utilizatori, iar motoarele de cautare o sa va recompenseze prin pozitii mult mai bune. Evitati in acelasi timp greselile enumerate mai sus si aveti o mica parte din optimizarea on-site realizata.
www.top-seo.ro Creat din pasiune !
Idei, Sfaturi, Solutii
0 comments:
Post a Comment
1. Incercam sa fim decenti in limbaj
2. Nu te cheama nici termopane, nici masini, nici retete culinare, te simti ?